داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها

استقلال فقط یک نیمه نمره کامل گرفت| شروع امیدوارکننده در اولین ایستگاه

  • کد خبر: ۴۹۰۶۴
  • ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
استقلال فقط یک نیمه نمره کامل گرفت| شروع امیدوارکننده در اولین ایستگاه
استقلال اولین گام خود در لیگ بیستم را محکم برداشت. آبی‌ها با اینکه دو نیمه متفاوت را رقم زدند، اما ۳ امتیاز شیرین و با ارزش به چنگ آورند.

گروه ورزش|شهرآرا نیوز، استقلال هرگز نیمه اول مطلوبی را  به لحاظ فنی در اولین ایستگاه لیگ بیستم پشت سرنگذاشت. گرچه آبی‌ها تا حدی برتری خود را توانستند در دقایق پایانی به مس رفسنجان دیکته کنند، اما ناهماهنگی در خط حمله و ارسال نشدن مناسب پاس‌های آخر سبب شد استقلال دست خالی به رختکن برود. تساوی درنیمه اول، اما استقلال را برای ارائه یک بازی هجومی و به دست آوردن بردی شیرین در نیمه دوم مایوس و دلسرد نکرد. استقلال که روش بازی جدیدی را با محمود فکری کلید زده بود، در نیمه دوم توانست با اتکا به اصرار‌های خود در ایجاد موقعیت گل درنهایت مدافعان نارنجی پوشان را به اشتباه بیندازد و توسط وریا غفوری پیش تاخته به گل برسد. در این گل آرش رضاوند نقشی کلیدی داشت چرا که او در دقیقه ۵۸ با سر توپ را برای غفوری مهیا کرد تا آقای کاپیتان نیز با پای چپ تیمش را پیش بیندازد. گلی که برای وریا طعم دیگری داشت و او تا حدی از فشار حواشی اخیر دور کرد.

استقلال که انگیزه‌های مهمانش را درنیمه اول به وضوح احساس کرده بود بعد از به ثمر رساندن گل اول بازهم پیش تاخت تا براندوخته هایش بیفزاید. آبی‌ها که می‌دانستند یک گل اندوخته مناسبی برای عبور از این میدان نیست ۸ دقیقه بعد روی پاس عالی قایدی و ضربه چشکشی ارسلان مطهری گل دوم را هم به ثمر رساندند. مطهری که در این میدان جنب و جوش بسیاری داشت مزد زحماتش را درنهایت گرفت و گلی به ثمر رساند که تا حد زیادی پیروزی استقلال را در این میدان تثبیت کرد. با این حال سرمربی استقلال برای اینکه از وزن هجومی تیمش نکاهد دیاباته را هم به جای فرشید باقری راهی میدان کرد تا علاوه برآماده سازی دیاباته برای بازی‌های آتی حریف را با حضور این بازیکن تا حدی عقب بنشاند. حضور شیخ درحقیقت استقلال را در حالت هجومی خود حفظ کرد و قایدی نیز تلاش می‌کرد تا شاید دوباره برای شیخ موقعیت سازی کند که البته موفق نبود واستقلال درنهایت با همان دو گل برتری از سد مس کرمان گذشت و اولین ۳ امتیاز خود در لیگ بیستم را به چنگ آورد. بردی که اگر درهفته‌های آتی به چالش کشیده نشود برای استقلال روحیه آور خواهد بود تا در بازی‌های آتی بازهم امتیاز جمع کند و راهش را به سوی قهرمانی درلیگ بیستم هموار سازد. بی شک اگر بازیکنان جدید نیز مجوز حضور در میدان را به دست آورند ضرب آهنگ استقلال بیشتر خواهد شد واحتمالا آبی‌ها را در فاز هجومی تیمی تماشایی‌تر خواهیم دید. استقلال فصل پیش بهترین خط حمله را در اختیار داشت و چنانچه بتواند همان خصوصیات را حفظ کند  درخط دفاع نیز عملکرد قابل قبولی داشته باشد بدون شک می‌تواند یکی از مدعیان جدی قهرمانی لیگ بیستم باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->